vrijdag 9 juni 2017

4 – The day after (Cuddington → Burwarton)




Theressa May had zich overschat en verloren. Bovendien verdween UKIP uit het parlement. Corbyn sprak voldoende aan om dat te bereiken. Het was een genot naar de kranten in de winkels te kijken. 

Verslagen is de sterke vertegenwoordiging van het neo-liberalisme in het parlement nog niet, maar verzwakt wel. Verdwenen uit de samenleving is de vuige vertaling van oprechte kwaadheid en zorgen van de slachtoffers van het keiharde kapitalisme niet, maar een dreun kreeg het zeker wel. Maar vergeet niet een bokser kan weer opstaan.

Aan het eind van een tocht – een walser droeg onderweg met stevige schoenen mijn fiets over een stuk vers en heet asfalt heen – moest ik nog wat stevig op- en aflopende paadjes nemen. Doorbijten dan kom je er wel.

O ja de camping aan de A4364 bij de Three Horseshoes Inn die vond ik niet. Die was alleen voor caravans. Ga maar naar Daisy Bank, 3 mijl verderop, zo werd ik weggestuurd (een soort van Ga jij het hamerstelenvet halen vermoed ik). Een mijl of 30 de andere kant op was inderdaad camping Daisy Bank, zie ik thuis. Uiteindelijk belandde ik in een achtertuin van een vriendelijke man en had een eigen waterslang. Weer geholpen.



Andere fietsvakantie juni 2017 blogs:

Geen opmerkingen: