woensdag 29 maart 2017

Brussel




De Grote Markt in Brussel is een van de mooiste pleinen die ik ken. Afgelopen maandag scheen de zon volop en zat Jean en Alleman op de kinderkopjes. Rondom uitbundig de gerestaureerde rijkdom van weleer, gebouwd op een voormalig moeras aan de oever van de Zenne. Iets verderop is het alweer rustig.

Niet op de fiets vandaag. Toerfiets behoeft onderhoud en ik had het juiste gereedschap niet in huis. Stadsfiets dan maar, maar merkte  onderweg dat ik iets vergeten was. Keerde om en had geen zin opnieuw zin te maken. Heb me maar verder in ingewikkelde lobbyteksten verdiept die bedoeld zijn voor de Brusselse bestuurders.



Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een korte tekst met een aantal foto's waar van die hierboven er een is. Vandaag liep het dus anders.



 



Geen opmerkingen: