woensdag 26 oktober 2016

Stoeremannenpraat

IJM-22 Black Jack in 1987 gebouwd bij Scheepswerf De Decker & zonen in Zuienkerke. Via via sinds 30 september 2013 IJM-22 van vof. Reker & v.d. Plas uit Akersloot.

Net iets te gek gedaan sinds zaterdagmiddag. Gisterenavond nog kunnen doen, wat ik van mezelf moest doen. Dat voel je. Je stapt dan op de fiets en doet je best heen en weer terug te komen. Door blijven gaan dan wordt het wel weer houdbaar.

De zee was voor het eerst koud. Niet heel koud, maar je moet wel willen. Gisteren hoorde ik mannen die de Beringzee in gingen (bij het reisverslag van Alexander Armstrong over een tocht langs de poolcirkel) zeggen dat koud alleen in je hoofd bestaat. Dat lijkt me stoeremannenpraat, maar het is wel een beetje waar.


Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een korte tekst met een aantal foto's waar van die hierboven er een is.

Geen opmerkingen: